دختر عزیز مندختر عزیز من، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

آیسان؛ دختر مثل ماه من....

عکسهای قبل از 40 روزگی

1394/8/24 17:32
نویسنده : مامان جون
231 بازدید
اشتراک گذاری

آیسان عزیزم سلام نفسم. خوبی مامانی؟ امیدوارم وقتی داری این پستها رو میخونی خوشحال و شاد باشی و هیچ غمی تو دلت نباشه گل مامان. هرچی بیشتر میگذره بیشتر عاشقت میشم نفسم. بعضی وقتا با خودم فکر میکنم اون وقتا که تو زندگیمون نبودی و خدا هنوز شما رو به ما نداده بود چه جوری بدون تو زندگی میکردم؟؟؟؟

اینجا میخوام واست چندتا از عکساتو قبل از 40 روزگیت بذارم. پس برو ادامه مطلب.....

7 روزگیت. آخ که عین موش خوابیدی. قربونت برم مننننننننننننن

 

 

اینجا شما 18 روزته گلم.

 

 

20 روزگیت . آماده شده بودیم که بریم مطب دکتر.

 

 

25 روزگیت . خوش خنده ی من.....بوسبوس

 

 

اینجا شما 28 روزه بودی . به قول خاله نسترن که بهت میگه خمار خانمممممزبانزبان

 

 

30 روزگیت. و باز هم خوابببببببببببببببببخوشمزه

 

 

32 روزگیت . تور بالای سر گهوارتو می گرفتی و می کشیدی... انقدر وول خورده بودی که روسریت از سرت کنده شده بودخندهخنده

 

 

 

36 روزگیت بود. حرف میزدیم باهات غششششششششششششش میکردی از خنده خوشگل منمحبتبوس

 

 

 

امیدوارم یه روزی برسه که با دیدن این عکسا حتی یه لبخند کوچیک رو لبای نازت بشینه دخترم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شادی
26 آبان 94 3:11
وای عزیزم چقد شمانازی زنده باشی گلم
مامان جون
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم. لطف دارین شما. بازم به وبلاگ آیسان جان سر بزنید.