دختر عزیز مندختر عزیز من، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آیسان؛ دختر مثل ماه من....

23بهمن97

1397/11/25 16:10
نویسنده : مامان جون
184 بازدید
اشتراک گذاری
سلاممممممم به دختر و پسر مثل ماه من. آیسان قشنگم و ماهان گلم بچه های دوستداشتنی من. عزیزای دلم دوروز پیش چند تا اتفاق قشنگ افتاد . اتفاقهایی که برای من به عنوان مادر جدید نبودن اما واسه ایسان جون و ماهان جون جدید بودن
ماهان عزیزمون توی تاریخ 23 بهمن صبح یک روز زمستونی واسه اولین بار گفت "بابا" .شنیدن صدای خوشگلش واسه من و ایسان جونم خیلی شیرین بود. البته حتی هیجان انگیزتر از من برای ایسان جون بود چون اولین بار بود همچین تجربه ای میکرد و من یه بار دیگه موقع ایسان تجربه کرده بودم. شب همون روز هم دندون نازش دراومد و وقتی بعد از چند روز دوباره قاشق توی دهنش کردم دندونش صدا داد. ماهان جونم اگه بدونی ابجی ایسان جون چقدر ذوق میکرد به همه میگفت این قضیه رو .وقتی مامانی جون اومد خونمون بدو بدو داد زد که "داداشیم دندون دراورده آخ جوننننننن" وای که چه شب خاطره انگیزی بود . خدا شما دوتا عزیز منو واسه هم نگه داره و الهی که عاقبت بخیریتون رو ببینم خوشگلای من دوستتون دارم. اینم عکسی که ایسان جون و داداشیش باهم انداختن
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)