دختر عزیز مندختر عزیز من، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آیسان؛ دختر مثل ماه من....

مشکل ِ رمز ورود

1399/3/21 23:41
نویسنده : مامان جون
158 بازدید
اشتراک گذاری
سلامممممم. سلام.. صدتا سلام من بلاخره اومدمممممم. آخیشش. این مدت متاسفانه رمز ورود به سیستمم جواب نمیداد و نمیتونستم به اینجا سر بزنم. بلاخره دیشب با همکاری مسئولین سایت تونستم رمزو بازیابی کنم.
خوب اول از همه یه خبر جالب بدم که امروز اتفاق افتاد. وقتی که سر کار بودم و اومدم خونه پرستار بچه ها گفت که آیسان جون دندونش لق شده و داره میفته . اما من یکم نگران شدم چون دختر قشنگم هنوز ۴سال و نیمشه و یه کم زود به نظر میاد . واسه همین بردمش دندون پزشکی اما دکتر گفت که مشکلی نداره . ولی من بازم اکتفا نکردم و از نسترن جون خواستم با داداشش تماس بگیره و مشورت کنه که ایشونم گفتن الحمدلله مشکلی نیس و آیسان تکامل دندوناش، اندازه ی یه دختر ۶ ساله اس ماشالا به دخترم. خلاصه اینکه یه روز پسر استرس اما با نتیجه ی خوب و خوشحال کننده داشتیم امروز
خدا جون بابت همه نعمتهات شکر

اینم از عکس دندون ِ لق شده ی آیسان جونم🤪
پسندها (3)

نظرات (0)