دختر عزیز مندختر عزیز من، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

آیسان؛ دختر مثل ماه من....

خونه مامانی اینا

1394/8/23 1:28
نویسنده : مامان جون
155 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اینکه از بیمارستان مرخص شدیم رفتیم خونه مامانی و تا 10 روز اونجا موندیم. تو این مدت مامانی خیلی زحمت کشید. آخه....

 

 

آخه مامانی یه  کم پاهاش مریضه و باید با واکر راه بره همیشه هم روی تختش میشینه و ماها میریم پیشش تو اتاق تا اذیت نشه اما این مدتی که من اونجا بودم ،چون تخت من رو توی سالن گذاشته بودن می اومد روی مبل کنار تخت می نشست و اصلا توی اتاقش نمی رفت و همش راهنماییم میکرد که چیکار کنم که مواظب شما باشم. شبها هم که می اومد گوشه تختمون می نشست و تا صبح نگهبانی می داد و نمی خوابید آخه میترسید نکنه که من چون هنوز اولشه و بلد نیستم یه وقتی خدایی نکرده دستم بره رو صورتت یا موقع شیردادن واسه شما مشکلی پیش بیاد. مرسی مامانی که انقدر هوامون رو داشتی... .

اینم یه عکس از 5روزگیت که باهامون قهر کرده بودی....خندونکخندونک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)