دختر عزیز مندختر عزیز من، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آیسان؛ دختر مثل ماه من....

یه خبررررر خوبببب😃😃😘😘

1397/6/4 2:42
نویسنده : مامان جون
146 بازدید
اشتراک گذاری
یه خبررررر خوبببببب
سلام دختر خوشگل و خانوم من، عزیزدلم چند وقته که ننوشتم واست و با یک خبر خوب اومدم به وبلاگت، چهارم مرداد ماه خدای مهربون یه داداشی کوچولو بهت داد تا انشالا ندیم و همدم بزرگیت بشه یه پشتوانه که بتونی بهش تکیه کنی، بعد از فراز و نشیب های زیاد و بعد از کلی تهوع و ویار و مشکلات خاص بارداری بلاخره در ساعت ۹/۲۵دقیقه صبح روز پنج شنبه ۴مرداد۹۷ نی نی مون به دنیا اومد، اسمشو ماهان گذاشتیم به چند دلیل که مهمترین دلیلش هم معنی بودن با اسم شما بود، دختر مثل ماه من
توی اذر ۹۶بود که متوجه شدم باردارم، و البته دوماهمه، بعداز چن هفته هم معلوم شد که این مسافر کوچولوی ما پسره، جالب اینجاست که شما از وقتی به حرف اومده بودی دختر گلم همش داداشی داداشی میکردی انقدررررر جذاب صداش میکردی که من کلی کیفففف میکردم در حالی که اون موقع هیچ داداشی در کار نبود🤔🤔 تو چجوری میدونستی یکی دوسال بعدش خدا میخواد بهت داداشی بده اخه🤔🤔🤔
خلاصه داداشی به دنیا اومد یه گل پسر ناز عین بچگی های خودت دختر قشنگم چند وقت درگیر زردیش بودیم ، چون طولانی شده بود و هنوز هم دکتر میبریم، گفتن بخاطر یه عفونت ادراری کوچولو یکم زردیش طولانی شده و داداشی ماهان در حال مصرف دارو هست، انشالا که هر چی زودتر خوب میشه اینم عکس داداشی ماهان
پسندها (1)

نظرات (0)