دختر عزیز مندختر عزیز من، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه سن داره

آیسان؛ دختر مثل ماه من....

از شیر گرفتن دخترم

1396/6/29 17:10
نویسنده : مامان جون
212 بازدید
اشتراک گذاری
سلام کوچولوی دوست داشتنی من. بلاخره بعد از یه پروسه سخت و نفسگیر دخترمو سه شنبه ۲۱ شهریور از شیر گرفتم. دلیل اینکه چند روز زودتر از دوسالی اینکارو کردم این بود که آیسان جون شما روز به روز بیشتر و بیشتر وابسته می‌شدی و صلاح این بود که هرچه زودتر این اتفاق بیفته . واقعا روزهای سختی رو کشیدم از اذیت شدنت اذیت شدم و با اشک ریختنت اشک ریختم ولی خیلی بهتر و منطقی تر از اون چیزی که فکر میکردم با قضیه کنار اومدی اما این احساس عذاب وجدان دائم با من بود. الان احساس میکنم چقدر بزرگتر شدی . آره دختر گلم دنیا همینه باید برای بزرگ شدن تاوان داد، تاوان از دست دادن بعضی دلخوشیها..... اما دلخوشی های جدید جایگزین میشه . نگران نباش زندگی خیلی قشنگ تر از اون چیزیه که فکرشو بکنی ... دلخوشی ها کم نیست..
خلاصه شاعرم شدم .
روزهای جالبیه این روزا. شیرین زبونیت توی قلبمون غوغا به پا کرده
حرف زدنت که هر کی می‌شنوه عاشقت میشه. انقد صدات نازه که بعضی وقتا دلم میخواد صداتو گازززززز بگیرم
خدا حفظت کنه ماه من.دوستت دارم


آیسان کوچولوی مامان در انتظار پیتزااااا
پسندها (1)

نظرات (0)