دختر عزیز مندختر عزیز من، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

آیسان؛ دختر مثل ماه من....

اولین کالسکه سواری آیسان کوچولو

1394/11/16 1:07
نویسنده : مامان جون
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر مثل ماه من، آیسان عزیزم. امروز بعدازظهر با باباجون تصمیم گرفتیم بریم بازار . و برای اولین بار شما دختر کوچولوی خودمو گذاشتیم توی کالسکت. ماشالا بهت عزیزم. خیلی دوستش داشتی و میخندیدی بعدشم که خوابت برد و من باباجون با خیال راحت و به دور از هرگونه نگرانی از بابت اذیت شدن شما خریدامونو انجام دادیم. وای که مث شاهزاده خانوما شده بودی نفس مامان. حیف که ازت عکس نگرفتم اما دفه بعدی حتما میگیرم و واست میذارم توی ارشیو عکسات تا بعدا خودت ببینی گل دخترم. خوب دیگه من برم بخوابم که حسابی خوابم میاد. شما و باباجونتم که حسابی در خواب ناز به سر میبرین. انشالا که همیشه سالم و سلامت باشین و ارامش داشته باشین عزیزای من.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ملیحه
16 بهمن 94 1:12
سلام. مامان ایسان دوس داری به جمع مامانای نی نی وبلاگی توتلگرام ملحق شی؟
مامان جون
پاسخ
آره عزیزم. کجا بیام