دختر عزیز مندختر عزیز من، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

آیسان؛ دختر مثل ماه من....

بابا گفتن آیسان جون

1394/10/28 1:42
نویسنده : مامان جون
207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند و نبات مامان. امیدوارم الان که داری این یادداشتو میخونی حالت خوب خوب خوب باشه و هیچ غمی تو اون دل مهربونت نباشه مامان جون. آیسان جونم دیروز درواقع پریروز یعنی ۲۶ دیماه شما واسه اولین بار گفتی بابا. من و مامانی خیلی ذوق کردیم و هی تکرار میکردیم. شما هم عشق من باز میگفتی بابا. وقتی اومدم فیلم بگیرم حواست به موبایل پرت شد و فقط یه بار گفتی بابا البته اونوهم خیلی خوشگل گفتی آدم وقتی می بینه قند تو دلش آب میشه... باباجون هم شب وقتی از سر کار اومد و من فیلمو بش نشون دادم کلی ذوق کرد و به گفته خودش خستگی از تنش بیرون رفت ۱۰۰۰ بار اون فیلمو دید. سیر نمیشد که...  خلاصه اینکه حتما یادت باشه  اون فیلمو از تو آرشیو فیلمات نگاه کنی عسل خانوم من...

 

پسندها (1)

نظرات (0)