دختر عزیز مندختر عزیز من، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

آیسان؛ دختر مثل ماه من....

یکماهگی داداشی ماهان

1397/6/10 23:05
نویسنده : مامان جون
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترگلم ۴شهریورماه داداش کوچولوت یکماهه شد، این یک ماه یکم سخت گذشت البته ازونجایی که یکم تجربم توی بچه داری بیشتر شده بود نسبت به زمان شما، اسونتر بود اما به  خاطر مریضی های ماهان کوچولو یکم سخت  بود، خداروشکرر که مادرجون پیشمون هستن وگرنه واقعا بی خوابیهای شبونه از پا درم میاورد ، اما مادرجون واقعاا کمکمون میکنن، خیلیی ممنون مادرجون مهربونمحبت ، واما تو دختر قشنگمم انقدرر داداشیتو دوست داری انقدرر مهربون وبامحبتی که بعضی وقتا گریم میگیره ، واقعاا که اسمت  برازندته چون تو واقعااااااا ماهی عشق مامان جون😘😘😘😘😘

حالا بریم سراغ عکس، اینم عکس یکماهگی ماهان کوچولو

 

  

 امیدوارم که بتونه داداش خوب  ومهربونی واست باشه عروسک قشنگ من بوس

دوستتون دارم گنجیشک کوچولوهای من محبت

پسندها (1)

نظرات (0)