دختر عزیز مندختر عزیز من، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

آیسان؛ دختر مثل ماه من....

بعد از رفتن مادرجون...

1396/6/23 0:39
نویسنده : مامان جون
207 بازدید
اشتراک گذاری
چند روزیه مادر جون اینا رفتن و حونمون واقعا سوت و کور شده. جاشون خیلی خالیه. بعد از چند روز که مهد رفتی، اولش یه کم غریبگی کردی با مربیت اما باز باهاش رفیق شدی خداروشکر
عکسایی که توی این مدت باهم گرفتیم رو از توی گوشی باباجون پیدا میکنی و یکی یکی با انگشت کوچولو و نازت نشونشون میدی، سپیده، سحر ، ساینا، آنیا... خیلی هم ناز و بامزه میگی
خلاصه ماجرایی داری
این روزا درگیر اینم که دیگه کم کم از شیر بگیرمت. آخه دیگه داری ماشالا خانوم میشی عسل مامان...
امیدوارم بتونم این مرحله رو به راحتی بگذرونم آخه باید مواظب این باشم که ضربه روحی هم بهت وارد نشه حالا توکل بخدا. اما مطمئنم که تو خیلییییی قویتر از این حرفایی قهرمان من


اینم دختر قشنگم درحال کارتون دیدن این وقت شب. آخه مگه تو خواب نداری دختر جون منم دیگه برم تلویزیونو خاموش کنم که بریم باهم لالا... شبت بخیر نازنین من
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)