دختر عزیز مندختر عزیز من، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

آیسان؛ دختر مثل ماه من....

امروز روز توست....❤️❤️❤️

1396/5/4 17:36
نویسنده : مامان جون
126 بازدید
اشتراک گذاری
دختر گلممممم روزت مبارک خانوممم.
دیروز تولد حضرت معصومه سلام الله بود که روز دختر نامگذاری شده.
من و بابا جون تصمیم گرفتیم شما رو غافلگیر کنیم . واسه همین وقتی که خواب بودی خونه رو تزیین کردیم و کلی خوراکی خوشمزه هم آماده کردیم بعدش که شما بیدار شدی با یه جشن خوشگل روبه رو شدی.
کلی ذوق کرده بودی و خوشحال بودی با اون زبون بچگونه و خوشگلتم واسه تشکر هی میگفتی «دوست دایم». خوب منم دوستت دارم عسل ماماننننننن. خدا چقدر لطف داشته که تورو به ما داده. خدایا شکرت. ای خدا توی همین روز دعا میکنم خودت به هرکسی که بچه نداره و دلش یه دونه ازین گلابتونا میخواد ، بده. آمین


اینم چند تا عکس از جشن دیروز دختر قشنگم. مبارکت باشه نفس خانومم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)