دختر عزیز مندختر عزیز من، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

آیسان؛ دختر مثل ماه من....

بازم دیر واست نوشتم🙈🙈

1396/4/21 19:43
نویسنده : مامان جون
96 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دختر قشنگم امروز که بعد از چند وقت البته با نهایتتتت شرمندگی به وبلاگمون سر زدم دیدم یه امکان جدید گذاشته که از طریق تلگرام عکسا و متنهامون رو میتونیم بفرستیم به وبلاگ. خیلی خوشحال شدم چون جریان استفاده از لپ تاپ خیلی معضل شده بود . چون دختر خوشگل و کنجکاو من یه دقیقه هم به مامان جون فرصت نمی‌داد که صفحه کلید لپتاپ رو لمس کنم و میخواست همش خودش اینکار و انجام بده
خلاصه با این امکان جدید راحت از طریق موبایل می‌تونم هر لحظه که بخوان عکس و متن بفرستم. انشالا قول میدم ازین به بعد بیشتر واست بنویسم دخترم .
شما واقعا دیگه دلبر شدی این روزاااا . خوب الان یکسالی هست که مهدکودک میری. جدیدا دیگه واست سرویس گرفتم که از مهد بیارتت بانک تا نخوام با استرس حساب کتابهامو ببندم و برم دنبالت. یه هفته ای هست این کارو کردم خیلی بهتر شده. امروزم یاسمن جون دختر خانم رضایی همکارم که خیلیییییی عاشقته باز اومد بانک و قرار شد باهم کلی بازی کنیدددد انقد خوشحال بودی و کیف میکردی که خدا میدونههههه . کلی باهم دیگه رقصیدین. قایموشک بازی کردین و بعدشم واسه اینکه شما بیشتر باهم بازی کنید ناهار گرفتیم و دورهم ناهار خوردیم. یاماهم خیلی خوش گذشت . وقتی می‌دیم شما انقد خوشحالید.. روز خوبی بود خداروشکرر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)