دختر عزیز مندختر عزیز من، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آیسان؛ دختر مثل ماه من....

آش نذری امام زمان(عج)

1395/3/4 16:28
نویسنده : مامان جون
165 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال که توی شکمم بودی عزیزخانوم همش نگران و دلواپست بودم که شما سالم به دنیا میای ؟چی میشه؟ چی نمیشه؟ هر روز هم که یه مشکلی داشتم و میگفتن طول سرویکس کاهش پیدا کرده و این میتونست یه کم خطرناک باشه فک کنم توی ماه 5 بودم اون موقع که دکترم از این بابت نگران بود خودمم خیلی نگران بودم .یادمه  شب نیمه شعبان بود و خیلی دلم گرفته بود که خاله محبوبه زنگ زد و با مامانی جون صحبت کرد و بعدش هم با من حرف زد و گفت مثل هر سال دارن توی کوچشون آش جو نذری واسه سلامتی امام زمان میپزن منم که خیلی دلم گرفته بود بغضم ترکید و نذر کردم که انشالا همه چی به خوبی تموم شه و شما سالم و سلامت تو بغلم بیای منم از سال بعد تا هروقت تونستم و زنده و سالم بودم روز نیمه شعبان آش رشته بپزم و بین مردم تقسیم کنم. خلاصه اینکه امسال اولین سال بود که به لطف خدا باید نذرم رو ادا میکردم. خدا رو صدهزار مرتبه شکر که الان سالم و سلامت پیشمی دختر نازم. ازت ممنونم آقا امام زمان که لطف کردی و نذرمو قبول کردی که الان آیسان قشنگم پیشم باشه. خلاصه مواد آش رو همشو از 2 سه روز قبل آماده کردم و روز نیمه شعبان که یکشنبه بود رفتیم توی حیاط مامانی دیگ رو گذاشتیم و آش رو پختیم. الهی که همه آدما حاجت روا باشن و به آرزوهاشون برسن. آمین

بعدشم آش رو توی سطلای یه بار مصرف ریختیم و بین مردم پخش کردیم . خدا رو شکر که کمکم کرد که از پسش بر بیام.الحمداله....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)