دختر عزیز مندختر عزیز من، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

آیسان؛ دختر مثل ماه من....

دست زدن آیسان جون

1395/1/31 0:45
نویسنده : مامان جون
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر عشق خودم آیسان عزیزم . خوبی خوشگل خانوم. وایییی اگه بدونی چقد شیرین و دوست داشتنی شده ... همه عاشقاتتتتتتن. از مادرجون و عمه جون و زن عمو جونها و سپیده و سحر و الهه عزیز گرفته تا مامانی جون و خاله جونا و دوستای مامان جون و... اگه بخوام اسم ببرم باید یه صفحه اسم بنویسم عسلم. خلاصه اینکه دل همه رو بردی ماشالا به جونت. آخه تو خیلییییییییبیییببیییی ماهییی خوشگلم.... بوس

این روزا با روروئک حسابی عشق و گردش میکنی. همه جا میگردی و راحت مسیرتو عوض میکنی. کنجکاو شدی در حد تیم ملی!!! همه چیو میخوای بگیری و بکشی . تا جایی هم که بتونی تمام تلاشتو میکنی که همه چیو بخوری از کنترل تلویزیون و نون سر سفره و دست مامان جون گرفته تا پایین پرده  و مبل و اسباب بازیهات ... شکموی خودمی خوبببببب عشق من..

دیروز وقتی خونه مامانی بودیم یه هو مامانی جون صدام کرد که بیا منم وقتی نگاه کردم دیدم نفس من داره با خودش دست میزنه. الهی فدای شیرین کاریات بشم من. راستی یه کار جالبی هم که بیست روزی هست انجام میدی اینه که وقتی بلندت میکنن روی پات بایستی خیلیییییی بپر بپر راه میندازی و ورزش میکنی ... الهی که من فدات بشم دختر عزیزم خدا حفظت کنه. میتونی فیلمشو از توی آرشیو فیلمات ببینی عزیزم. نفسم . عمرم ... الهی که همیشه سالم و سلامت باشی دختر قشنگم و خدا حافظ و نگهدارت باشه. دوستت دارم عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)