دختر عزیز مندختر عزیز من، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

آیسان؛ دختر مثل ماه من....

خبر مهممممم

1394/12/17 5:02
نویسنده : مامان جون
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم نفسم. این خبری که دارم مینویسم همین الان اتفاق افتاد. من همین الان دیدم که شما تو دهن نازت یه مروارید کوچولو دراومده. مبارکت باشهههههه دخترم. نفسم عشقم. از خوشحالی باباجونو از خواب بیدار کردم وقتی بش گفتم از جا پرید هیلی خوشحالیمممممم.  مبارکتتت باشه گل منننننن. واییییی چقد خوشحالم عزیزم. حالا قراره اگه بتونم فعلا به کسی چیزی نگیم تا دو هفته دیگه که بریم تبریز انشالا و اونجا واسه جشن دندونی بگیریم. البته اگه من طاقت بیارم که بعید میدونم..‌‌‌یول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

biiitaaa
21 اسفند 94 16:35
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي